11 November 2007

Two weeks has gone by...


It's only two weeks I had this blog but it seems like I've had it for two years hehehehehehe:D

I am so lucky that my loving hb and kids help me alot with my blog. They really support me by helping me to take the pictures of the foods I have prepared and cooked. My eldest daughter always helps me with the postings. I just need to tell her what I want and she will do it for me :) ermmmmmm easy job eehhhhh ;)

Thanks for my understanding hb and kids... without them I don't think this blog will be how it is right now hehehehehehe :D

p/s: Thanks to my friends too... without you guys this blog would be dull...

8 comments:

Lydia said...

k.e tak buat kek ke utk menyambut "ulang minggu"? hehehe

umi_e said...

mula2 ulang minggu.. patu bulan.. pastu baru tahun :P hehehehe good idea ekkkk utk buat kek... next week i try to bake a cake sempemna cukup 3 minggu :D Thanks for the idea ;) muuahhhhhhhhhhhh

ummu.harithsa said...

Amboii.. buka bakery nampak, Lilyyyyyyyyyyy.. nak curik resepi ko..

MOY..

umi_e said...

moy... camlah kau tak tau aku :P TAPI baru 2minggu ni aku dapat seru nak buat blog camni ;) Thanks sebab sudi singgah ke sini...rajin-rajin lah datang lagi ekkkk :D

Mat Gebu said...

kak e..tahniah yeaa...harap blog kak e akan berterusan....

umi_e said...

Thanks mat :) baru 2 minggu tapi rasanya cam dah 2 tahun hehehehehehe tak taulah boleh bertahan ke tak ni... doa2kan lah ye ;)

e d said...

Kak E. Nak tanya ni. Zulq tu sapa. Gender male lagi nih. Kawan2 dia brutal2 lak tuh.Ishk ishk. Sorry lah terpaksa remove sayurlabu dari contact list G. Fobia...

umi_e said...

G... sorry... kak e tak berapa faham... nanti kak e msg G ok ;)