4 February 2008

Friendly Side Award - from Noushy Shah & CMG (Thanks dear!)


Rancangan untuk ke PD pergi bersama-sama
Semuanya dah siap-siap janganlah pulak tak jadi
Dapat satu lagi anugerah rasa malulah nak terima
Hanya ucapan TERIMA KASIH DAUN KELADI

Terima kasih tak terhingga kepada noushy shah dan CMG yang memberikan kak e award ini :) Rasanya malulah pulak sebab apalah yang ada pada blog kak e ni... Apapun penghargaan yang diberikan kak e terima dengan penuh gembira kerana pemberiaan ini walaupun di alam maya tapi penuh bermakna...

Sebagai tradisi di sini, anugerah ini akan kak e panjangkan pula kepada mereka yang memangnya friendly :) dan belum lagi kak e beri sebelum ini :) - yang lain pun friendly gak tapi akan tiba gilirannya :)

Kak e hulurkan anugerah ini kepada calon-calonnya : - biasalah sepuluh pencalonan yang berjaya adalah... :D

jun sayang - http://yummylicious-jun.blogspot.com/

shah - http://muadzamshah.blogspot.com/

fysal - http://fysal.321.cn/

izali - http://izalifa.blogspot.com/

kakmOn - http://ninasuria.blogdrive.com/

abang budin - http://duniabudin.blogspot.com/

ujen - http://periukbelanga.jugem.jp/

lawa - http://tiraihidup.blogspot.com/

Angriani - http://angrianiworld.blogspot.com/

wiween - http://wiween.blogspot.com/

3 comments:

-Wiween- said...

wah...nama ween pun tercalon lah.heheheh ;P

kalau menang nak kek bola skali tau kak e.;P

mUaDZam ShaH said...

anugerah nie adakah sepopular cam Anugerah Berita Harian 2008?
klu menang..klu menang ler..!! dpt kete tak? ahaks!!

umi_e said...

ween: kira semua calon menang ler... boleh ler amek award tu ekkk ;)

shah: hehehehehe :p dapat gak kete tapi gambo je ler :P ahaks!!!! :D