14 November 2008

Tag ~ From Amer ~ What if your ex said these to you???

Gambar hiasan : Tinggal kenangan Kitty & Lucky (selepas Kitty hilang hampir seminggu - ditemui dalam keadan sakit teruk...)
Pasu dibeli untuk dipamer
Letak sebelah pasu ikan
Tag dapat daripada amer
Sudahpun kak e jawabkan

Tag ini amer yang beri... Sebenarnya tag camni sesuai untuk orang muda je... sebab orang tua cam kak e ni rasanya cam kelakar je nak menjawab semua soalan yang berbau remaja hehehehehehe. Namun begitu kak e jawab jugalah agar tidak menghampakan amer... Thanks ya sebab kasi tag ni...

WHAT IF YOUR EX SAID THESE TO YOU???

hi. how are you?
Fine... (lepas tu baru tunjuk lagak kat dia hehehehe)

hey! you wanna go to mail?
No, I have my own dispatch

i love u
Excuse me...

do you want some cookies?
I am full!

can u take me a picture?
Ask a cameraman to help you :p

help me in my homework!
DIY!

here's my gift to you..
I don't want it...


...lets just be textmates
I have no time for that!


do you want me to buy you an ipod??
I have already got the latest one :p

lets sit together in the bus
I drive my own car...

hi baby...
Who are you???

you still cute
I am always cute :p


i still love you
I never love you and I will not...


can i visit your house??
Sorry...


do you love me??
Never!


he love you
Sure!



follow this instruction:

names 5 candidates on your list
ask them to complete this tag report on their blog
write the title 'what if your ex said this to you'


ok siap!! mangsa seterusnya ialah...


Kak e dah intai2 banyakkan kawan2 dah jawab... so kak e biarkan benda ni terbukalah ya... sapa2 sudi boleh jawab ok!


* sorry ya amer...

4 comments:

Mr Aan said...

its ok kak

umi_e said...

hehehehehhe yang penting happy kan :p

* for fun kan...

arsaili said...

salam...apa kabar...kesian kat kitty...dh bawa gi vet?

iN said...

kak e cm byk ex je...
hihi....