6 November 2008

Award - from MORALLE


Lin pergi ke rumahnya Kasawari
Walau sekejap tapi dapat berehat
Award dari morrale ambil sendiri
Bukti persahabatan terjalin erat


Masa jalan-jalan kat blog kawan-kawan, umie singgahlah kat blog MORALLE, adalah n3 tentang award yang diperolehinya. Apa yang menarik ada notes yang ditinggalkan untuk kawan-kawan yang singgah di sana. Ini bunyinya...

PERHATIAN

Ni nak kes paksa sikit yer, kalau uols really really appreciate this frenship of ours in this cyber world, pls take this award, tempek ker, tampal ker, paste ker at yr blog, thannnnnnnnn leave yr comment here that u hv done so, dengan cara ini moralle will know yg uols ni semua betul-betul menghargai persahabatan kiter semua, dan dengan ini juga bermakna all of us, yg dah di link or baru di link or akan di link aderlah sahabat-sahabat cyber yg Amazing....wahhh ni dah terover menggugut, but tak peduli, harus jugak di lakukan;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; FOR ALL OKAY, MAKNERNYER YG MASUK KER BLOG INI :):):):)

Memandangkan erti persahabatan itu begitu besar buat umie (walaupun di alam siber dan belum pernah bersua muka) maka umie pun dengan besar hati menerima award ini dan gantungkan di 'dapur usang' umie ni :)

Harap MORALLE happy ya...




2 comments:

Tirana said...

Huaaa..kak e dapat award ye..tahniah..
Nanti saya link blog kak e ni di blog resepi saya jugak ye..

Psssstt..sedap lagu di blog kak e ni..

umi_e said...

tirana... award tu kak e amek sendiri ler hehehehehehe :p menunjukkan keprihatinan sebagai seorang kawan siber ;)


* lagu tahun 80an - penuh kenangan sebab nyanyi lagu tu semasa orientasi - univ