3 May 2008

Nasi sayur campur tuna


Semasa bercintan bagai di kayangan
Retna dan si sayang terlalulah mesra
Nasi sayur campur tuna jadi hidangan
Si Chiku makan dengan penuh selera




Biasalah umie ni tak tentu masa rajinnya hehehehhe banyak penyakit M sebenarnya :S

Dah dekat seminggu dapur siber umie tak berasap dan mula nak bersawang... hari ini ambil masa sedikit untuk kemaskan mana-mana yang patut :D

Oleh kerana n3 bulan Mei ini dimulai dengan sambutan ulang tahun Chiku dan keesokannya pula menerima ahli baru yang terbiar di jalanan, maka n3 kali ini akan diletakkan makanan untuk kucing tersayang.

Sesiapa yang ada kucing bolehlahlah cuba resepi ini untuk mengubah juadah ;) Namun seperti yang umie sering sebutkan, tidak semua kucing akan suka dengan hidangan yang kita buat... ikut kebiasaan juga agaknya...

Bahan

1 cawan nasi
1 sudu besar sayur campuran
1 tin tuna (makan kucing)

Cara

1. Campurkan kesemua bahan dan gaul rata
2. Hidangkan seperti biasa





6 comments:

nanonano said...

betuah bdn chiku neh,
hr2 dpt mkn bez..
uhukk..

err..
resepi tuk ayam ititk ade kak??
sy xbela kuceng,
huhu :D

afandi said...

Salam Kenal,

Wah-wah saya pun ada cite kucing ..tapi lama dah, blog yg mulanya mengimbau crita kucing "Ekor Kentoi" TELAH SAYA ABADIKAN DALAM nOSTALGIA.Dulu ada "Dillon" kerana cerita kat TV tu, Battlestar Galactica,

ingatkan resepi 'kita' hehhee

afandi said...

happy mother's day at school i'm make a card from school i'm buy a coffe and book and bookmark i'm so very happy at home because my parents love me i'm a youngest i'm born at (perlis)
from iman 8 years

Ezad said...

ooo...
ingatkan makanan untuk kami sekeluarga. rupanya makanan untuk kucing..

hehe

selamat hari ibu

日月神教-任我行 said...

成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,a片

蛋餅不加蔥Amber said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社