16 September 2009

Berjaya Juga Akhirnya!

Agar impian jadi kenyataan
Siang-malam Anna berjaga
Usaha itu tangga kejayaan
Akhirnya ia berjayalah juga



Salam... banyak betul pertandingan yang dilakukan dalam blog-blog dan umie turut sertai tapi malang tidak satupun yang berjaya menjadi atau rezeki memihak kepada umie. Pertandingan seumpama ini pernah dibat oleh Kak Jun di Cupcakekasih dan umie berharap sangat akan menang. Tiap-tiap hari umie masuk ke blognya dengan harapan akan menjadi pengunjung bertuah tetapi tidak berjaya :(
Hari ini, lepas subuh tadi, singgah di bloh sI tEDI dan seperti sudah kemestian menziarahnya di sana dan ada pulak pertandingan seperti yang dibuat oleh Kak Jun. Umie pun bersemangat dan berusaha untuk memenangi pertandingan ini. Entah berapa puluh kali umie keluar masuk ke blognya untuk melihat sudah berapa orang yang ada di situ hehehehehehe :D Semangat untuk menang membuatkan seseorang itu berusaha dengan gigihnya :P
Alhamdulillah usaha kali ini membuahkan kejayaan untuk menjadi pengunjung yang ke 10000 di blog bos dan utih :p



Selepas umie buat printscreen, umie masuk sekali lagi ke blog tedi tapi kelihatannya belum ada orang lain yang menjenguk dan umie pun printscreen lagi kerana angkanya yang cantik :p



8 comments:

Watierman said...

Tahniah Kak E...nak hadiah jugak...huhuhu! keluar masuk laju2 ni Kak e punya kerja yer!

sI tEDI said...

ekekekekeekek... Tahniah kak e!! ada 2 orang pemenang!!! ekekekekeke...

sila emelkan nama n alamat kat emel mylosermind@yahoo.com!!

Terima kasih kak e.. kakwatie juga!!

norish said...

wah.. bestnya kak e dapat hadiah..

Putera Cinta said...

Tahniah.....

:-)

Sha said...

salam:)
tahniah akhirnya berjaya. Usaha tangga kejayaan.

sI tEDI said...

kak e mana alamat ni.. posmen dah sampai nanti lambat dapat :P

kekcoklat said...

Umi, sedapnye kuih arab nih... Sebaek tak jilat screen... Bile tgk coklat tuh....pehh...lagi la terliur..heheheh Selamat Hari raya Umie

umi_e said...

Thanks watie :) * hehehehehehe :P

tEDI... kenalah sesiakan 2 hadiah eekkk * pelik..camna boleh jadi 2 orang angka yang sama eekkk

norish... abru 1st time dapat hadiah camni :D

putera cinta... terima kasij

sha... betul tu :D

tEDI... nanti kak e email ok - TQ

kekcoklat... kak e memang suka sangat :D