17 July 2009

Faux Cuppies/Cakes For sale

Strawbeery Swirl with coloured sugar and Choc Spoge Cake with vanilla topping

Kak ina pergi jalan-jalan
Singgah jap di Trengganu
Si kakak nak cuba jualan
Kalau mahu kasilah tahu

Si kakak memang suka sangat dengan 'kraf'. Macam2 yang dia suka cuba dan buat. Kelmarin umie dah belikan dia macam2 barang untuk 'kerja tangan' di kedai Multiffila. Beratus jugalah duit umie melayang kat situ sebab harga barang-barang tu semua bukannya murah. Oleh kerana minat dan dia suka sangat maka umie ikutkan sahaja.

Sesiapa yang ingin membeli faux cuppies (lihat juga di sini dan di sini ) bolehlah buat tempahan di sini ya... Si kak baru hendak berjinak-jinak untuk mencari duit pocket supaya dapat terus membeli bahan-bahan kraf yang dia perlukan. (Takkan terus2 nak minta umie belikan... kenalah pandai rolling modal kan...)

Umie akan cuba bantu kakak sebaik yang boleh...

* Design cuppies/cakes boleh seperti cuppies yang benar. Berikan sahaja contoh dan rupanya dan akan dibuatkan :)

* Boleh dibuat sebagai hadiah dan diletakkan ke dalam bekas seperti 'dome'


HARGA MINIMA hanya RM10 SATU! (Tempahan lebih dari 10 biji akan diberikan harga lebih murah)

13 comments:

<< s| tED| >> said...

kak e .. cumel cupcakes..

untung si kakak ada ibu seperti kak e.!!
selamat hari jumaat kak e!

Jasmim said...

Yummy!
I want a bit =)

Itajeff @Something To Share said...

salam..
comeynya cuppiess....
rajinnya umi..yg mana lagi senang, cuppy yg betul ke yg faux ni?

Chik Mi said...

salam kak cantiknya

umi_e said...

tEDi... kenalah layan anak yang nak berkreativiti ;)

Jasmim... u can have them :p

sis ita... sama je - kak e suka buat yang betul tapi si kakak suka yang olok :D

Chik Mi... kakak suka-suka je nak berkreativiti :)

*Life's Better in Pink* said...

kak e, ana rasa cuppies olok lagi senang walaupun makan masa...cuppies betul leceh nak buat icing tapi bole ngapppp....

cute cuppies kak e tu...coklat kek pun nmpk yummyyy...kalau balik spore nti bawak tau...hehehhe

umi_e said...

thanks ana... kak e suka buat yang betul2 punya - lebih fun sebab sambil2 buat sambil2 makan :D hehehehehe si kakak pulak suka buat yang olok2 sebab lebih senang bentuk :D

Anya said...

Owwwwwwwww
Yummie...........
I am totally in love on CAKES :)
I come to you
eat a piece cake ...LOL

umi_e said...

Anya... you all are welcome :)

secangkir madu merah said...

umi-e, sedapnya nampak, tapi hanya untuk ditonton jer lah ek..

Gorgeous H said...

kak E..
nak lah sepotong kek tu..
tp GH jauh ni..kak E kat JB ek?

umi_e said...

SMM... nak yang boleh makan pun takde hal ;)

GH... nak ke? Boleh je... jarak bukan penghalang :p

hidet said...

sedapnye..minta sikit