20 June 2009

Cuppies for Maria


Shayz pagi lagi pergi ke pejabat
Banyaknya kerja jangan ditanya
Kek cawan khas untuk sahabat
Bagi meraikan perkahwinannya

Esok majlis perkahwinan sahabat umie. Umie telah berjanji akan membuatkan cuppies dan cake sebagai hadiah. Mula-mulanya umie janji untuk buatkan 600 biji cuppies tetapi akhirnya umie hanya buatkan 250 biji sahaja kerana tiba-tiba umie ada hal yang tidak dapat dielakkan...

Umie mula buat cuppies ni selepas mahgrib! Bayangkanlah pukul berapa umie nak siapkan kesemuanya... Memang umie tak akan tidur sehinggalah semuanya siap...

* umie buat kek cokelat sahaja dan dihias dengan BC :)

6 comments:

AlexAlabasta said...

Aih, nak makan cupcakes!

DuRiAn rUnTuH said...

aloh,comel habis cupcakes nih..
mesti sedap!!~~nyum2..

umi_e said...

alex... nak cuppies meh ler sini :)

durian... syukur alhamdulillah nampaknya habislah cuppies tu :D

Siti Nurul Jannah Fital said...

akak macam tertarik menarik je...auummmmmm!!! NAK LE GAK!!!

Ielaz said...

ya Allah... bestnyer tgk org buat n deco cuppies... sendrik buat fail...
huhuhuhuhu..ni nak nangis ni...huwaaaaa...
tangan keras nk buat cemana

umi_e said...

Siti... nak eehhhh meh ler ;)

ielaz... kak e pun taklah lembut sangat tangannya sebab dah jadi buluh hehehehehhe :p