16 June 2009

Apakah sebabnya???

gambar kenangan di PD


Cik Mat Gebu memasak pulut berinti
Dihidangkan pada rakan dan taulan
Berblogging Kasawari akan berhenti
Moga persabahatan akan berkekalan

Semalam semasa jalan-jalan ke 'rumah maya' Kasawari, tiba-tiba umie seperti tidak percaya dengan tajuk n3 terkininya yang ringkas iaitu "Entri Terakhir". Mula-mula umie menyangka Kasawari akan berehat untuk bercuti atau kerana kerja tetapi bila umie terus membaca ternyata Kasawari akan terus berhenti daripada berblog...

Umie jadi tertanya-tanya, apakah sebabnya... sehingga Kasawari mengambil tindakan untuk terus berhenti... Jika sibuk dengan kerja, umie yakin masih ada ruang atau ketikanya Kawasari boleh mengupdate entri dan kawan-kawan juga akan memahami. Namun untuk berhenti sama sekali merupaka suatu yang sukar untuk diterima... Mengapa ya...

Walaupun umie merasa sedih kerana Kasawari akan berhenti untuk mengaktifkan dirinya di 'blog Kasawari - Beep.. Beep' tetapi umie terima keputusan yang telah dibuat olehnya. Mungkin Kasawari mempunyai alasan tersendiri. Umie yakin Kasawari telah membuat pertimbangan yang sewajarnya untuk terus berhenti dari berblogging. Sudah pasti juga ianya merupakan keputusan yang terbaik untuk dirinya...

Umie doakan semoga Kasawari akan terus berjaya dalam apa jua bidang yang diceburi dan berbahagia bersama keluarga tercinta. Semoga persahabatan yang terjalin antara kita akan terus berkekalan di alam nyata...

6 comments:

ain said...

sedih kan bila kawan maya tiba2 stop blogging!!

umi_e said...

ain... apa lagi kalau kita sudah pernah bersua muka di alam nyata...

* kita bila nak jumpa ekkkkk ;)

Ielaz said...

akak...jd tak kirim bekas takoyaki gas tu ... sbb buln 8 ni kami nk blk..blh kami bg akk nnt..iman pun teringin nk jumpe auntie e...

umi_e said...

salam iela... kalau sudi tolong dapatkan... kurang tapak tangan, niru ditadahkan ;)

THANKS :-*

TokNabe said...

Jangan lepas ni kak e pulak yang buat pengumuman mcm kasawari buat.

umi_e said...

toknabe... hehehehehehe :D

* kak e pun dah slow je kan...