2 March 2008

Best Friends Award ~ Thank You!


Edazman baru tadi chat dengan umie
Lepas tu dengan Cik Mat bercerita sakan
Award BFA ini umie dapat dari naomie
Hanya terima kasih saja dapat diucapkan


Terima kasih kak e ucapkan pada noamie kerana pemberian BFA yang begitu bermakna sekali buat umie :) Walaupun perkenalan dan kemesraan setakat ini hanya di alam maya tapi tetap bermakna seperti di alam nyata...

Seperti tradisinya award ini akan dipanjangkan perjalanannya... umie suka untuk berikan award ini kepada semua yang berkunjung ke sini... tak perlulah umie sebutkan nama satu-satu ya... selagi terpandang BFA di sini semasa bertandang, sudi2lah terima dan bawa pulang...

*** Kalau sempat umie singgah dan beritahu tentang award ini, kalau tak sempat umie minta maaf sebab tak dapat nak berikan secari peribadi sendiri-sendiri...


13 comments:

Kasawari said...

banyak terima award tapi tak amik lagi. gerobok dah order.. tapi lum siap. takut org yang bagi tu tarik balik.. he he

tahniah Kak E. di atas award yang di terima...

tun teja said...

tun amik ye award nih. huhu.. kena gilap nih..trima kasih kak-e

Farah Deen said...

Thanks K.Ee untuk award tu. Will get it published soon! **hugs

echah_syed said...

thanks kak e..rase cam glamer dtg sini ambek award lagik..hohoho :p

tgh dok pk nak letak ktne sbb gerobok kat umah tu dah penuh..kunun laa :)

Wiween @ Awin said...

yuhuuu akak! time kacih kasik award.;) ni kalo ct nurhaliza nampak ni jeles dia nih.kekek

Syam said...

salam kak e..

mekaceh award BFA ni..nk p kdai gunting dulu,nk gunting rambut..kne encem cikit datang ambik award ni..he..he..he.. :)

umi_e said...

kasawari... award ni pun untuk kasawari gak tau...

tun... tak gilap pun takpe sebab award tu pasti terus bersinar bersama tun ;)

farah... Thanks :)

umi_e said...

combi... nanti beli lah grobok baru eekkkk ;)

ween... tu ler siti nurhaliza pun tak dapat award sekerap kita kan hehehhehe :p

syam... dah ensem pun tu :D

Jie said...

terimakasih kak e..semlm rasanya dah komen...hilang le pula..agaknya time tu le server wat hal..

apa2 pun....terimakasih...

Farah Deen said...

This is for you Kak Ee....:)

Syam said...

salam kak e..

arini syam dtg nk ambik award ni..siap pakai baju melayu sepasang skali ngan songket lagi..biar nampak encem cikit kat atas pentas nanti..he..he..he..

aria ayumi said...

thanks a lot kak e... ;)

faisal said...

waaa, suke tengok ada org dapat award nih,hehehe..:) bleh ar share ngan acai,hihi..