13 July 2008

Telatah si Chiku

uikkkkkkkk ~ Chiku geram je ~


Chiku tunggu giliran menjadi chef


Chiku menunggu giliran sampai mengantuk


Chiku tidur di dalam laci baju baby :D


Cahaya Minda berniaga di blognya
Usaha yang baik pulangannya segera
Macam-macamlah telatah dibuatnya
Chiku Buatkan hati kami jadi gembira


Hari ahad merupakan hari yang panjang kerana hari inilah macam-macam kerja yang harus dibereskan...

Dari pagi sampai ke petanag, lepas satu, satu kerja yang perlu dibuat... sambil-sambil buat kerja, sambil-sambil bermain dengan kucing-kucing yang ada...

Bila melayan telatah kucing-kucing, tak terasa kerja yang perlu dibuat sepanjang hari ini... Chiku masih lagi dalam kedaan trauma, tak mahu langsung keluar rumah...

Kesian juga dengan Chiku tapi apakan daya, Chiku yang memilih untuk tidak keluar dari rumah...

5 comments:

cendawanintim said...

pinjam chiku kejap buleh??!!

umi_e said...

boleh... ameklah :D

naha said...

Assalamualaikum.
Cuba bukak topi chef tu tengok ada tanduk tak? ahak..

fa-faz said...

mmmm.....chef ni...bukan kena pakai topi chef je ni
bulu seluruh badan...kena pkai bau seluruh badan le
hehehhe


:: akak umie...dah leh masuk blog saya x?
kalau still x bole...leave msg kat http://farahbakty.fotopages.com

umi_e said...

naha... kalau ada tanduk, bolehlah umie jual tanduk chiku tu dengan harga RM 10 ribu hehehehehe :D