8 March 2009

My Resipi ~ mini gathering lagi ~

gambar dari k.cik

Bee tertinggal bag sebab terlupa
Mungkin penat buat kek cawan
Di KLCC tempat kami berjumpa
Sambil meraikan hari jadi kawan

Pada tanggal 8 Mac, sekali lagi perjumpaan antara ahli MR diadakan. Kali ini dengan tujuan untuk meraikan ulang tahun beberapa ahli MR yang menyambutnya pada bulan Mac. Pada perhimpunan kecil itu, mamazieza ( terkenal di RNet - umie ahli gak tapi ahli pasif ) dan k.cik datang dari jauh... Yang lainnya boleh dikatakan berada di sekitar Selangor dan Noorana dari Labu dan dialah yang menjemput umie untuk sama-sama berkumpul di KLCC.

Pada hari itu, ahli yang menyambut ulang tahun kelahiran di bukan Mac ini ialah Lily, Bee dan Noorana... Walaupun hanya sebahagian kecil sahaja ahli MR yang hadir tetapi suasana begitu hangat dan ceria... gelak ketawa memang tak henti-henti... kakyu sebagai 'tukang karut' atau 'penglipur lara' MR tak pernah habis dengan modalnya... ada saja perkara yang membuatkan kami semua ketawa :D

Memang seronok bila berjumpa sambil makan-makan... boleh dikatakan ini merupakan acara keluarga yang santai tetapi penuh dengan khasiat - ketawa kan salah satu dari ubat ;)

* Terima kasih buat k.cik, kak ina dan bee atas ole-ole yang diberi :)

2 comments:

Jun said...

salam kak e..lamanyer x jumpe kak e ni. selalu kluar ni..ade bisnes k kak e? bz yer...x per..jun pon x sempat nak jenjalan gak...take care yer!

umi_e said...

jun... mana ada bisnes lah... sementara ada peluang nak jalan-jalan ;)you take care too :-*