27 February 2009

Lamanya tak update...

Kelambu baru Baby (Adlin)

Lin lalu di bawah ampaian
Sambil lalu bunga disiram
Sibuk dengan tugas harian
Blog kini bertambah suram

Sudah lebih satu bulan umie tidak update n3 di sini... Bukan tidak mahu tapi keadaan tidak membenarkan... Tugas seharian tidak dapat dielakkan... Di tambah pula dengan keadaan kesihatan yang juga tidak mengizinkan... Satu lagi umie banyak keluar sejak kebelakangan ini... Ni pun dah kena bersiap-siap untuk berangkat ke Medan ;)

Kalau nak cerita tentanag dapur dan masakan, memang dah lama dapur tak berasap... kesian kat anak-anak dan hb... last weekends je sempat masakkan nasi ayam dan bubur bersop buat mereka... lepas tu, makcik kedai yang tolong masak atau mereka buat makanan sendiri. Si bungsu umie pun dah boleh masak nasi goreng dan mee goreng sendiri... sedap pulak tu!

Selama sibuk dengan entah apa-apa, tak sempat nak masak tapi sempat jugalah membantu si bungsu umie mengemas bilik dia yang hb baru pasangkan kelambu :D Itu jelah yang dapat dibuat... yang lain tu semuanya KIV dulu... terutamanya bab masak-memasak...

Pada kesempatan ini, umie nak ucapkan terima kasih buat kawan-kawan yang masih sudi singgah di sini. Walaupun agak membosankan tanpa sebarang pembaruan namun ada juga sudi menjegukkan diri... Thanks and Take Care to you all...

2 comments:

iEn said...

uyoo lawa laa kelambu tuh.. tolong pasang kat bilik ien bleh? ehehehe

sherry said...

Salam Ummie...